Salam Kasih Dariku ;

Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Terima Kasih byk2... Thanx a lot... Arigato... Gambsahabnida... sbb sudi singgah & belek2 dapurku ini. TERIMA KASIH & SELAMAT MENCUBE kepada yang sudi ingin mencube resepi2 yang ada di sini. Saya budak baru belajar. Hehehe... Mula ghairah & bersemangat dgn ape jua masakan sejak bergelar isteri & jadi surirumah. Sejak itu, setiap hari dok belek majalah2 resepi, internet & ape jua sumber utk mencari sesuatu yg menarik untuk dimasak & dijamu buat suami tercinta. Setiap hari jua cuba untuk belajar sesuatu yg baru. Tapi skang, berusaha untuk cube masak best2 sebab dah sibuk dgn kerja... Moga kalian dapat memberikan semangat & sokongan serta pandangan yg berguna buatku... Silalah FOLLOW, COMMENT & VOTE blog saya ini. Terima kasih daun kari... Lain kali dtg la cni lagi... hehe (~_^) Sebarang pandangan, bolehlah email saya di yayang.nasir@gmail.com atau pun YM : yayang2332. terima kasih.



Anda suke blog ini?

Choco M.A.C

Wednesday, April 20, 2011

Assalamualaikum semua... sihat? Alhamdulillah aku sihat. Aku ade idea & cabaran tuk diri aku sendiri. Aku buat ni pun sbb minat & sbb aku pun duk umah lagi stkt ni. So, aku ade plan tuk buat projek masakan di mana aku nak masak apa2 masakan yang berasaskan coklat selama setahun untuk 100 resepi. So, aku mintak jasa baik kawan2 utk support aku. Bg moral support cukupla. Maklumlah, aku ni amatur. Bukan professional. So, sedikit sebanyak aku boleh belajar sesuatu. Untung la raya nnti. Sure banyak biskut aku buat... hhehe...

Buat Cik Musalmah, aku dah brief kat dia long term projek ni. Tq sbb sokong aku. Btw, mane tau, kalau2 ada yang nak order dari aku.... dialu2kan... sedap atau tak, kalian judge lah sendiri. Tapi, yang pastinya aku xde lah nak buat naye... hehe...

Hopefully, this is the 1st step utk aku set up my own business. InsyaAllah...

Okla, kat bawah ni... aku nak share recipes for May 2011. Go go chayok!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...