Salam Kasih Dariku ;

Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Terima Kasih byk2... Thanx a lot... Arigato... Gambsahabnida... sbb sudi singgah & belek2 dapurku ini. TERIMA KASIH & SELAMAT MENCUBE kepada yang sudi ingin mencube resepi2 yang ada di sini. Saya budak baru belajar. Hehehe... Mula ghairah & bersemangat dgn ape jua masakan sejak bergelar isteri & jadi surirumah. Sejak itu, setiap hari dok belek majalah2 resepi, internet & ape jua sumber utk mencari sesuatu yg menarik untuk dimasak & dijamu buat suami tercinta. Setiap hari jua cuba untuk belajar sesuatu yg baru. Tapi skang, berusaha untuk cube masak best2 sebab dah sibuk dgn kerja... Moga kalian dapat memberikan semangat & sokongan serta pandangan yg berguna buatku... Silalah FOLLOW, COMMENT & VOTE blog saya ini. Terima kasih daun kari... Lain kali dtg la cni lagi... hehe (~_^) Sebarang pandangan, bolehlah email saya di yayang.nasir@gmail.com atau pun YM : yayang2332. terima kasih.



Anda suke blog ini?

Blog Baru

Monday, July 18, 2011
Alhamdulillah.... hari ni lahirlah blog baru aku berkaitan Pelaburan Unit Amanah Islam Public Mutual. Ini pun disebabkan niat murni aku nak memudahkan sahabat-sahabat & customer2 aku untuk mendapatkan info. Kadang2 adakalanya kita suka mengumpulkan maklumat secukup mungkin, barulah kita akan decide, nak invest atau tidak. Bagi aku, ini salah satu usaha aku untuk membantu semua. Aku percaya, terdapat kat luar sana jugak maklumat2 yang sama seperti aku. Iyelah kan... ianya fakta, mana boleh kita manipulasi. Apa2 pun, terpulang pada anda untuk memilih siapa ejen anda. Tepuk dada, tanya hati.. hehehhe

So, siapa2 yang belum terbukak pintu hati lagi nak melabur, boleh lah jenguk blog baru aku untuk mendapatkan maklumat. Terima Kasih kepada yang sudi follow blog itu jugak.

Silalah jenguk >>> Pelaburan Unit Amanah Islam

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...