Salam Kasih Dariku ;

Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Terima Kasih byk2... Thanx a lot... Arigato... Gambsahabnida... sbb sudi singgah & belek2 dapurku ini. TERIMA KASIH & SELAMAT MENCUBE kepada yang sudi ingin mencube resepi2 yang ada di sini. Saya budak baru belajar. Hehehe... Mula ghairah & bersemangat dgn ape jua masakan sejak bergelar isteri & jadi surirumah. Sejak itu, setiap hari dok belek majalah2 resepi, internet & ape jua sumber utk mencari sesuatu yg menarik untuk dimasak & dijamu buat suami tercinta. Setiap hari jua cuba untuk belajar sesuatu yg baru. Tapi skang, berusaha untuk cube masak best2 sebab dah sibuk dgn kerja... Moga kalian dapat memberikan semangat & sokongan serta pandangan yg berguna buatku... Silalah FOLLOW, COMMENT & VOTE blog saya ini. Terima kasih daun kari... Lain kali dtg la cni lagi... hehe (~_^) Sebarang pandangan, bolehlah email saya di yayang.nasir@gmail.com atau pun YM : yayang2332. terima kasih.



Anda suke blog ini?

I'm Back!

Sunday, June 10, 2012
Assalamualaikum...
Alhamdulillah... Setelah sekian lama, baru hari ni diberikan kekuatan untuk update blog ni. Ini pun, atas dasar persahabatan & ingatan buat semua, tak kira sesiapa sahaja yang singgah di sini.

Memandangkan weekend ni seorang diri kat rumah, ini antara aktiviti yang saya lakukan.... Maklumlah, en Hubby keje...

1) Sketch Mini Pelamin untuk Pertunangan adik saya August nanti... Theme : Modern Vintage.


2) Masak untuk dinner dgn suami. Campak2 je.... Very simple!

- Ikan Selar Masak Merah

 


- Mix Vege Oyster Sauce



Oh ye... haritu ade masak Brunch Bake a.k.a Baked Bread...


p/s : Bahan2 & cara2 akan saya beri kemudian ye....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...